Wednesday, April 24, 2013

"Lupa Kenalkan Diri"

  Assalamualaikum dan Salam tengah malam.. Hehehe .. Tahu tak aku duk kat mane sekarang ni ? (Macam mana nak tahu wei) .. Hehe :3 aku duk dalam bilik air. (Terpaksa) .. Duk dalam bilik nanti cahaya Ipad aku ni mengganggu orang lain pulak ! Jadi terpaksa la duduk dalam bilik air yang besar ni.. Kekeke (bilik air hotel, mana tak besarnye) Ehh..dah lari tajuk dah aku ni.. 

   Tadi aku ada baca Blog sorang kawan aku ni .. First dia update blognya, dia introduce diri dia dulu ! Aku lupa la nak buat semua tu ! Aishh .. So, aku ingat nak perkenalkan diri aku ni nanti aku balik rumah dulu la.. Oke lah .. Dah tengah malam sangat ni .. Sekian, good nite and bye.. 

€ best pulak duk dalam ni.. Hahaha ..
€ sekarang aku dah mula ber'aku2 dah :p ..

6 comments:

  1. Main ipad sambil berak ka ? wkwkwkwkw :p

    ReplyDelete
  2. Cettt.. Hahahah.. Xleh la gitu.. Hilang fokus nnti.. Haha

    ReplyDelete
  3. Hahah..xleh la.. Kno koncentret laa.. Huahha

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum :) akak dah follow sini ^^ keep on blogging.. jangan malas2 update blog :P hehe

    http://haruno-hana.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya dah follow akah.. Kikiki ..insya allah :)

      Delete